Acties

Oud papier
Het ophalen van oud papier is een hoge inkomstenbron voor de vereniging. Dit wordt gedaan door een enthousiaste groep vrijwilligers. Deze groep wordt 2 tot max. 3 keer per jaar ingezet om de klus geklaard te krijgen. (ongeveer 3 uur per keer) Voor het ophalen moet je minimaal 18 jaar zijn. Vele handen maken licht werk. Aanmelden kan via Co Schouten: co@hv-meteoor.nl.

Speculaaspoppenactie
Dè traditie van Meteoor is DE SPECULAASPOPPENACTIE.  Elk najaar, kort voor Sinterklaas, krijgen de leden speculaaspoppen mee om te verkopen.
Alle teams worden hiervoor ingezet. Deze actie is voor het financieel gezond houden van de club van groot belang. Meteoor kiest er bewust voor om onze leden hiervoor in te zetten en niet voor De grote Club actie (lotenverkoop) die kort hiervoor altijd wordt gehouden. Wij verwachten dat alle leden hun steentje bijdragen.

Activiteiten
Naast het handballen worden er gedurende het gehele jaar diverse activiteiten georganiseerd. Soms in samenwerking met vv Grasshoppers.

–          Pupil van de week
–          Sinterklaasactiviteit voor de jongste jeugd
–          Sleep Inn voor de E-jeugd
–          Mixtoernooi voor leden en niet-leden
–          Clubdag Meteoor/Grasshoppers
–          Hapjesbonnen voor de oudere jeugd en senioren teams

Meteoor kan bij de organisatie van deze activiteiten leunen op vrijwilligers en leden.

Vind je het leuk om Meteoor hierbij te helpen meld je aan via meteoor@handbal.nl.